Tuesday, November 2, 2010

ssL ____ 01/11/2010 ~> 02/11/2010

place: ssL hoteL
tema: seminer  KEM KECEMELANGAN SPM
teacher/ talker >> PPD [教育部]
how many ppl >>  DAERAH LARUT MATANG DAN SELAMA.. [many ppl of diffent skul and place
sub ~  BM , seJ and sains...


im THE lucky of going tis KEM..
tis is helpful and usefull..

at there i meet many fren of diffent skul..
but got one FUNNY galz came frm TMGS geh..
i know geh... i most remember SHE  =)
thx u give me a GOOD memeory !! xD

昨天我去到 12.30pm就回了, 因为有iT的seminer..很赶。。因为是我的sej老师载我去的~
然后还要偷偷摸摸的逃出去~
那里的食物好好吃哦~
然后我去厕所做头发时,尽然给sej老师看到, 他的第一句话是 “哇, 你的头发很像魔鬼”。。那时我炸到__
HAHA..
BLa bla bla ... 

今天,
某人做我好尴尬哦~
就是。。。。。。。。 她心里知道咯 =) 哈哈~
我不会写的~ 要不然她回打我的~ >.<
谢谢你给我回忆 =)
还有哪个马来婆和那个马来公好好笑哦~
很快就到了 5pm...很不想回哦~
因为真得很开心哦————

No comments: